Nova col·lecció!  Ens hem de començar a preparar que l'estiu ja s'acosta! comencem a notar aquella brisa càlida que ens transporta en un estat de calma i benestar, les papil·les gustatives comencen a sentir aquell gust de la fruita d'estiu, cireres, prèssecs, melò... comencem a veure colors frescos, lluents, potents... i es que l'estiu ens afavoreix a tots! Per això Somnis Dolços a volgut treure una col·lecció inspirada en els fruits que produeixen els arbres a l'estiu anomenada  Fruits d'estiu.

Realitzada amb plata i diferents pedres de colors. 
Desitgem que us acostin aquests somnis dolços d'un dia d'estiu.


Plata i pedra lapislàzuli.



Plata i pedra àgata.






1 comentari:

Txell Lagresa ha dit...

Hola Olga! Sóc la Txell Lagresa i volia donar-te les gràcies pel teu comentari. Fa molta il·lusió obrir el teu blog i veure que algú t'ha deixat un missatget, oi? Em va agradar molt el que em vas dir. I m'encanta que ho vegis així perquè és així com m'agrada concebreu-ho.
Em deleito per les coses boniques i procuro transmetre bellesa (a la meva manera) en tot el que faig (com tu, suposo, amb les joies que dissenyes). Per això, quan em dius que creo poesia visual, m'omples de satisfacció i dones sentit a totes les hores d'esforç i treball. Un cop més, moltes gràcies. Txell