Hola a tots! quines ganes tenia d'escriure!!
El dia 1 com ja vaig anunciar vaig estar al carrer Ciutadans al llarg de tot el dia. 
Estic molt contenta de com va anar! Molta gent es va interessar pel meu treball, i això m'omple de satisfacció i alegria, i hem dóna forces per seguir treballant.
Moltes gràcies a tots aquells que us vau interessar pel meu treball, vau comprar alguna peça... gràcies de tot cor. Vull agraïr a tots els amics i familia que van venir a veure'm, us estic molt agraïda.  També vull agraïr molt especialment a dos amics l'Eva i en Lluís que són els que hem van venir ajudar al llarg del dia, us estimo moltíssim! i no hem puc deixar el meu home en Joan!
Com ja vau poder comprovar al llarg del dia va passar moltíssima gent! hi havia moments en què era impossible circular, però el dia va acompanyar i va ser fantàstic!
A continuació penjaré algunes imatges de peces que vaig portar a la fira.
Una abraçada a tots i us desitjo somnis ben dolços.



plata i perla

joieria bereber, plata

plata i feltre

plata

plata i perla

plata

fil, amazonita i ònix

fil de lli

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola Olga!!! Soyy Belén, tu vecina de parada en la fira de Tots Sants. Me encantó conocerte a ti y tu trabajo que es una maravilla. Te sigo desde ya... Nos vemos en otra!!! Petons!